Jak pracuji a co by pro Vás měl zařídit finanční poradce

 

 

O hypoteční úvěry je v posledních letech enormní zájem, a to jak z řad investorů do nájemního bydlení, tak i občanů pořizujících si vlastní bydlení.
Vyřízení hypotéky je pro většinu lidí poměrně složitý administrativní úkon, který je také náročný na čas i peníze. Při své práci se vám snažím celý tento proces co nejvíce zpříjemnit a vyřízení úvěru zjednodušit. Níže vám popíšu, jak to celé probíhá:

1. Schůzka
Při naší první schůzce nebo videohovoru se vás zeptám na několik základních informací, které, pro posouzení vašich úvěrových možností, potřebuji znát. Především tedy, zda se chystáte nemovitost koupit, stavět, rekonstruovat nebo případně potřebujete současný úvěr refinancovat. Další důležitou informací je vaše finanční situace – tedy jaké jsou vaše čisté měsíční příjmy, výše splátkových výdajů, výše aktuálních finančních závazků (zůstatků ke splacení), váš rodinný stav a datum narození.

Nemusíte mít obavy tyto citlivé informace sdělit – jsem vázán mlčenlivostí a nemohu tyto informace použít pro jiný účel, než pro jaký jste mi je poskytli.
Na základě těchto informací vám následně připravím možnosti financování včetně návrhu bank, kde bude možné váš záměr nejlépe realizovat za co možná nejlepších podmínek.

2. Návrh financování
Na základě poskytnutých informací pro vás vyberu z nabídek tu nejvhodnější banku. Dále budete vědět, jaké podklady jsou pro vyřízení úvěru potřeba, přibližně jak dlouho bude schvalování trvat a jaký bude následovat postup v průběhu zpracování žádosti a po schválení úvěru.

3. Práce finančního poradce
Mojí prioritou je co nejvíce vám ušetřit čas, a proto hodně věcí dělám na pozadí celého procesu tak, abych vás co nejméně vyrušoval.
Co vše za vás zajišťuji:

Tento systém je geniální v tom, že zastupuji vás a ne banky

  • skóring úvěrové žádosti v bance

  • zajištění garance úrokové sazby v bance

  • zajišťuji odhad financované nemovitosti (ušetříte tak 3 000,- až 10 000,-)

  • stahuji list vlastnictví z katastru a případně i původní nabývací titul anebo prohlášení vlastníka v případě zadání online odhadu pro určení podlahové plochy jednotky (ušetříte tak 100,- až 1 500,- podle počtu stran)

  • komunikuji s realitním makléřem a zajišťuji součinnost při sepsání návrhu kupní smlouvy, případně i smlouvy o advokátní úschově kupní ceny tak, aby ještě před tím, než je odešleme do banky, odpovídala jejím požadavkům a nemusely se tak dodatečně opravovat (ušetříte tak za notáře/právníka až 2 000,-)

  • zjišťuji povodňovou zónu lokality, kde se daná nemovitost nachází, abychom předešli případným komplikacím ze strany pojišťovny

  • dle potřeby zajišťuji navíc konverzi zástavních smluv a jejich odeslání na katastrální úřad (podle počtu stran ušetříte zpravidla 150,- až 300,- )

  • pojištění nemovitosti, aby bylo možné hypotéku čerpat a vy tak měli svůj majetek pokrytý pro případ škod (pojištění máte ode mne vždy s obchodní slevou 20-30 %; úspora je tak 300,- až 1 500,- na pojistném ročně).

Vše, co pro vás v rámci mé služby dělám, je ZDARMA – NIC VÁM NEÚČTUJI! Odměnou mi je vaše reference a skutečnost, že moje služby doporučíte.

4. Schválení úvěru a návrh smluvní dokumentace
Jakmile je úvěr schválen, ihned vás o tom informuji. Návrh smluvní dokumentace vám následně posílám do emailu, abyste měli čas si ji v klidu pročíst a připravit si případné otázky. Než přejdeme k podpisu smlouvy, ještě ji s vámi projdu – osobně nebo přes videohovor.

5. Zaplacení kupní ceny
Podpisem úvěrové smlouvy však administrativa ještě nekončí – zbývá splnit podmínky k uvolnění úvěru k úhradě kupní ceny. Veškeré pokyny, které jsou potřeba ke splnění podmínek pro čerpání úvěru, ode mě dostáváte přehledně společně s úvěrovou smlouvou.
Tím naše spolupráce nekončí, ale začíná. V případě, že předčím vaše očekávání, se o klienty starám dlouhodobě a komplexně. Ať už se jedná o úvěry, pojištění nebo investice.

Ilustrace siluety města Pardubice